Wednesday 4 May 2011

Dugaan hidup

Knp lah nk dengki sgt ngan org...aku x kcau org...jgnlah kacau aku..wat hal sndr dh lah...aku dh penat mls nk lyn...biarlah allah tunjukkan jln  yg lurus...hanya allah yg fhm perasaan ku...biarlah allah menentukan segalanyer...
biar ku smpn semua dlm hati...hidup perlu diteruskan..jiwa x tenang..x seronok nk wat kerja..fikiran ker lain..semoga allah berikan aku kekuatan menempuh segala onak duri ranjau dlm kehidupan ini..Apa yg terjadi biarlah dibawa arus masa..moga semuanyer hilang ditiup angin.walaupun kesannyer masih terpahat dihati.sukar dilepaskan...selagi mampu ku bertahan..akan ku sabar menghadapinya..allah berikan aku kekuatan menempuhnya dgn tabah.Kadang2 kiter diuji dgn pelbagai mslh.tetapi setiap mslh ader jln penyelesaiannya..insyaallah aku mampu mengatasinya dgn tenang.semuanya ditangan allah s.w.t..sesungguhnya allah maha mengetahui dan membantu umat2nyer...moga alla membantu ku mengatasi apa yg aku alami..sedih sgt bila ada org yg memburukkan kita.allah maha adil..hanya allah yg maha berkuasa...

No comments:

Post a Comment